Křidélka alá gOFFy

25. dubna 2007 v 10:40 | vasin |  Sky Lady
No a to je právě to proč sem neměl čas na T900, pokoušel jsem se dát dokupy křidélka na SL :o)

Po přečtení několika článků o stavbě křidélek, jsem i já dospěl do fáze, že to prostě musím mít je to skvělá věc a nedá se bez ní žít. A rozhodl jsem se, že se mi nejvíce líbí křidélka od rcPilota gOFFyho. Takže jsme si koupil, bovden, páky s koncovkama, servo a kousek balzy a takovej čumprdlaz kterej chytí drát k servu.
Výroba mi zabrala cca 2,5 hodiny, ale asi jen proto, že jsem se bál řezat rychleji a tak podobně jinak na tom fakt nic není.
Nic méně pak nastal trošku problém s donastavením křidélek, aby byly opticky stejně (což se po 3 dnech ukázalo jako nepodstatné)a tak na tom sem strávil asi hodku no a taky sem ještě musel vyřešit aby se mi nekroutil drát, když s ním pohybuje servo, to jsem vyrešil vypálením větší díry do páky serva aby se ten čumpdlajz mohl volně protáčet.
No a takhle vypadá výsledek
Bylo cca 19:15 což znamenalo maximální možné úsilí při oblékaní smývání lepidla z vlasů, a oblečení, ale pravidelný odchod do hospy sem stihl v 19:30 sem stál před vratama :o).
V neděli ráno jsem to šel zkusit pustit. První hody z ruky to mírně zatáčelo tak sem dotrimoval. Bylo absolutní bezvětří, na vysílači křidélka nastavena na levé ruce u výškovky pro případ, že by to nefachalo. Motor .. plnej ceres .. hod .. a ono to letí ... hezky tak jako decentně noblesně .. jak plná B52 .. stoupám dělám jedno kolo přistávám, přistání je děsně jednoduchý. Přehazuju křidélka na pravou ruku ... start ... kua ja nedotrimoval .. chvíle boje .. trimování ... BUM .. jeeee ja trimoval jiny servo .. sem debil ...... při nárazu odešel přijímač ( i když byl obalen do bublinek) no jo no co se dá dělat doma v Praze tam dám toho Hitaca co sem dostal k OPTICOVI.
Neděle odpoledne, výměny přijímače, odjezd na spicha v Hrnčířích, fouká vítr.
SL nejde do luftu, prostě nechce stoupat.... asi milion pokusu a pádů, a nakonec sme se s Davidem usnesli, že mám křidélka moc svěšená a že tak působí jako vztlakové klapky a brzdí let. Což by odpovídalo, u země a na přistání jde SL noblesně a je pomocí křidélek bezvadně ovladatelná ale při lehčím větru prostě nemá sílu na boj s ním.
Pondělí : Upravuji .. zvedám křidélka a vážím na pole jako vždy. Stejně to není ono a nelétá to a padá a pořád se stáčí, po hodině sundavám křídlo s křidélky abych se aspoň na dvě baterky proletěl. No ale nedalo mi to a řekl sem sim že buďto to dnes rozflákám nebo to dostanu nahoru s těma křidélkama(torozflákání semi skoro podedlo mám prasklej a ohlej trup :o) ), montujuk řídlo a du házet trimovací hody. Pohoda. Start .. pád .. dotrimovávám.. Start pád .. dotrimovávám... start .. d......s...d... Nakonec mám trim na křidélka -44 .... hm to už je naprd to prostě nejde tohle .. seru na to ....poslední hod a du dom ....... motor (půlka baterky) hod .. let .. letíííííííííí a poslouchá, drobně dotrimovávám .... super .. ale stejně děsně se vzpíná na motor a proti větru .. musím trimovat mezi každým motorovým a bezmotorovým letem. Nic méně dochází šťáva jdu na přístání .. křidélka zase nezklamala .. naprosto perfektně řiditelné. Balím a jedu na véču co mi doma připravila milovaná opuštěná manželka, adresu nedám je mi jasné, že by nebyla opuštěná :o) když já někde poletuju.
Normálně se mi o tom i zdálo :o) teď myslím o tom lítání, a v tom snu sem měl blbě těžiště .. posunuté na ocas .. hm ráno hned po probuzení hupky dupky k SL .. a co myslíte ... no měl ho tam .... těžiště je moc vzadu proto šla pořád nahoru.
No nic méně včera sem zkoušel jak to dovážit a fakt nevím ... musel sem na čumák přilepit dvě tužkové baterie, aby to bylo vyvážené, hm tak nevím co tam mám dát, aby to mělo potřebnou hmotnost a němělo objem .. zkoušel sem i olůvka z dob rybaření (před 15rokama), ale tak těžké olůvko nemám :o/
Poradí někdo ?
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Mirek Mirek | E-mail | Web | 9. května 2007 v 9:36 | Reagovat

Zdravím,

a fandím.

K tomu olovku:

Skús použiť olovo, čo sa používa na vyváženie kolies na aute. Choď do pneuservisu a za pár šlupek kúp staré olová, čo boli použité alebo hneď nové. Sú ociachované a prápadne sa dajú píliť alebo štípať kliešťami.

2 vasin vasin | E-mail | Web | 10. května 2007 v 8:42 | Reagovat

Díky dobrá rada, přeci jen sou to větší kusy olova to je fakt dobrej nápad.

3 Tony Tony | 31. srpna 2011 v 10:02 | Reagovat

pekny clanek :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama