Křidélka

19. srpna 2007 v 22:39 | vasin |  Sky Lady
Omluva všem pravidelným čtenářům, ale sem na tom nějak špatně časově takže tento článek fakt odfláknu .. SORRY

fotky křidélek : Foto
video křidélek : Video
O stavbě napíšu v krátké době pár vět i když ono o otm není ani co moc psát no.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 vasin vasin | E-mail | Web | 22. srpna 2007 v 9:12 | Reagovat

Chlapi co se s váma děje nejste nemocný ... nikdo ... to nehaní a nedejbože ani nechválí.

2 Míra Míra | E-mail | Web | 24. srpna 2007 v 19:52 | Reagovat

Zdravim ahoj za chvíli ze Sky lady budeš mít parádního elektrovětroně,ovládání křidélek je opravdu výhodou k rychlému vyrovnání letu modelu.Tak ještě nějaký video letu s křidélky :-)

3 Fanyz Fanyz | 27. srpna 2007 v 21:34 | Reagovat

No, jezis,

Serva se davaj do kridel na plocho, packy vycuhujou jen kousek, ev. se udela vedeni tahla v kridle. Todle je humac, sorry .... funkcni jiste, ale trocha aerodynamiky  by tomu slusela ....

Fuj, E eee EE

4 Fanyz Fanyz | 27. srpna 2007 v 21:38 | Reagovat

Houby,

nikdy z toho nebude paradni vetron, ale stroj na testovani je to paradni .... toliko to neboli, jak lady tak penezenku.

5 vasin  to Fanyz vasin to Fanyz | E-mail | Web | 28. srpna 2007 v 7:21 | Reagovat

Ja vim ze se davaj naplocho .o) jenze sem je chtel mit nahoru kvuli pristavani (poskozeni o zem) a vepredu kvuli tezisti. No jenze jak je to kridlo desně klenutý musle bych ještě jako vydlábnou kanálek pro chod táhla a to s emi moc nechtělo. tak sem to udělal takhle neestetickyprasacky :o)Ale to bych nebyl ani já kdybch to udělal hezky a pořádně.

Tak pardooon no :o)))  

Mimochodem teď prasim jedno F3Káčko :o) všiml sis? To zas bude důvodů se do mne obout :o)

6 Fanyz Fanyz | 30. srpna 2007 v 21:34 | Reagovat

jasne ze ano a neboj se obuji se, a tvuj argument, aby se neposkodily o zem pri pristani je blbost, dyt je to hornoplosnik, a pak tahla se mohli dat ze spodu, ze? podivej se na ulozeni serv pro kridelka u vsech vetronu .... z drtive vetsiny jsou ze spoda, aby nedochazelo k deformaci horni casti kridla a tudiz ruseni aerodynamiky .... to je logicke ne? no proste si to lehce pokazil, ale clovek se uci furt .... ja taky, minulou sobotu sem letal s migem, koupil novy triclanek lipolek a nalepil blbej kus suchace, tedy protikus, takze to ve vntr nedrzelo a hejblo se to, a prirazantnim odhodu odcestovali dozadu, MIG se postavil na zadni a chvili visel, na dmychadle, ja zazmatoval amisto pomaleho stahovani plynu, sem ho stahnul hned, v metru nad zemi, obrat o 180stupnu, pad na drzku a pochroumani cumaku, jaaaa si naddaaaaaval, tri roky s nim litam bez problemu, obcas horsi pristani, respektive zachyceni o drn, ale tudle skolackou chybu, holt predletova priprava ....

7 vasin  to Fanyz vasin to Fanyz | E-mail | Web | 3. září 2007 v 9:27 | Reagovat

Děkujeme federalní kriminální ústredně .....

8 martin martin | Web | 7. září 2007 v 14:12 | Reagovat

To tvoje letadlo je super já jsem začátečník taky lítám ale s dvojkou.

9 Adam Adam | 5. ledna 2008 v 11:22 | Reagovat
10 Korbi Korbi | E-mail | Web | 23. března 2008 v 20:21 | Reagovat

S NADSÁZKOU SKYLADY TUNING.

Pokud chcete vidět původně zamýšlený tuning sky lady, koukněte na tyhle stránky. To co tam uvidíte Vás zřejmě velmi šokuje.

http://sweb.cz/reklamka.az/

11 format format | E-mail | 15. dubna 2008 v 10:11 | Reagovat

Poraďte. Mám Sky Lady II a moc mě baví. Lítám jak to jen trošku jde. Ale po pár pádech kterým se začátečník asi nevyhne, začala tak nějak divně zatáčet doprava. I kdyz dám plnou výchylku směrovky doleva, kolikrát to nestačí. Vyměnil jsem křídlo, VOP, SOP, motor, vrtuli a pořád to samé. Tušíte někdo čím by to mohlo být?

12 Vasin to Paja Vasin to Paja | E-mail | Web | 23. dubna 2008 v 16:27 | Reagovat

Zkoušel jsi se podivat zepredu, zda máš v jedné rovině (rovnoběžné) křídlo a výškovku? A dělá to jen za motorového letu nebi při plachtění?

13 format format | E-mail | 29. dubna 2008 v 18:51 | Reagovat

No, zkoušel jsem všechno. Ale hlavně jsem brouzdal na netu a v nějaké jiné diskuzi o tom našel zmínku. Jde prý o nějakou vadnou serii křídel, kde na jedné straně utekl nějaký úhel na křídle (vím o tom prd) o zhruba 8mm, což je příčina. Dá se to srovnat nahřátím fenem (ale jak to mám srovnat, když nevím jak to patří). Mezitím jsem slepil rozlánané původní křídlo a když jsem to hodil s ním - to byl let, krásný, rovný, dlouhý prostě nádhera. Takže jsem asi koupit fakt blbý křídlo. No teď mám to původní a počasí přeje, takže letu zdar. To nové nepovedené někdy zkusím nahřát fenem a nějak srovnat, uvidíme jak to dopadne.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama